من از اینکه با میکرو های AVR و PIC کار نکرده ام شرمنده ام.

من از اینکه با میکرو های ۱۶و۳۲ بیتی و سری TMS430 کار نکرده ام شرمنده ام.

من از اینکه DSP بلد نیستم شرمنده ام.

من از اینکه با IC های SHARC DSP کار نکرده ام شرمنده ام.

من از اینکه Device Driver بلد نیستم بنویسم شرمنده ام.

من از اینکه Linux (مثلاً Red Hat Linux)بلد نیستم شرمنده ام.

من از اینکه gcc و ++g بلد نیستم شرمنده ام.

من از اینکه کتاب Synchrotron Radition  رو تموم نکردم شرمنده ام.

من از اینکه کتاب Coherent X-ray Optic  رو تموم نکردم شرمنده ام.

من از اینکه Radon transform بلد نیستم شرمنده ام.

من از اینکه با کد Geant4 کار نکردم شرمنده ام.

من از اینکه کتاب Therapeutic Applications of Monte Carlo Calculations in Nuclear Medicine رو نخوندم شرمنده ام.

من از اینکه کتاب کلیله ودمنه رو تموم نکردم شرمنده ام.

من از اینکه کتاب تاریخ تمدن رو نخوندم شرمنده ام.

 

من آقای شرمنده ام.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ

من از این که بابت اینایی که تو شرمنده ای شرمنده نیستم ؛شرمنده ام .

مهم نیست... دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام.
اگه یکی اینا رو بلد نباشه باید شرمنده باشه ینی ؟ بعدش اگه یکی غیر از اینا یه چیزای دیگه رو هم بلد نباشه چی؟ اگه غیر از اینا که تو میگی و اونایی که من گفتم، باشن چیزایی که بلد نیست... خوب یاد میگیره، میخونه، شرمندگی نداره که !

اگه به نظرت باید بلد باشی اما بلد نباشی آره.منم فکر می کنم باید بلد باشم.انها علاقه های الان منه(بعضی هاشو هم دارم یاد میگیرم)

فرشاد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ب.ظ

یک حالی میخواستیم بپرسیم فقط.......

به جای این کارا برو دفاعت رو بکن :)) مانی تموم خونمونو بهم ریخته !!!!!! :)

فرشاد جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:07 ب.ظ

تا شما دوران مقدس را طی کنی ما هم دفاع میکنیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد