خسرالدنیا و الاخره شدم.نه درس درست و حسابی خوندیم که بگیم کسی هستیم یا پاشیم بریم اونور دنیا نه کار درست و حسابی کردیم که یه پول و پله ای دستمونو بگیره.

نشستیم داریم درس می خونیم بل دکترا قبول بشیم.حتی شده آزاد....کی من که پارسال هی می گفتم عمری اونجا برم!!!یکی نیست بگه همون موقع دو سال پیش با علی امتحان می دادی.

۳ ماه دیگه خدمتم تمومه.بعدش چی کار کنم؟؟؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام مهدی جان
فکر کنم اینطور مواقع فقط اینو میشه گفت:
مرد را دردی اگر باشد خوش است
درد بی دردی علاجش آتش است

محسن سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://tamishe.persianblog.ir/

بدبختانه یا خوشبختانه نه کسی شدن و یا اونور آب رفتن و نه صاحب پول و پله ای شدن ربطی به درست و حسابی درس خواندن دارد.

مهم نیست ! سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ

ا ؟ منم بگم سلام «مهدی جان» تاییدم میکنی ؟!!

مهم نیست ! چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام مهدی جان!
آخ جون، الان دیگه یه کم دیگه سربازیت تموم میشه... چند روز فقط... اون شهریوری که تازه دومش رفتی آموزشی یادته ؟! اون موقع م به نظرم زود تموم شد. آخ جون، خدا رو شکر مهدی

دوست شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام
تبریک میگم قبولیت رو
امیدوارم همیشه موفق باشی آقای دکتر :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد