سربازیم تموم شد

سربازیم چند روزیه تموم شده.کارتمم دو سه روزیه گرفتم

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام مهدی جان ،
من یه مدتیه نیستم تو این عوالم ، ادامه تحصیلت چی شد خلاصه ؟

هیچ چی نشد!!!

...مهم نیست شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام مهدی جان!
ببخشید. شما از کجا میدونین که هیچ چی نشد اونوقت؟! خوبه نتیجه ها نیومده حالا. ببخشید مهدی جان، میشه آیه یاس نباشین فعلا ؟! این همه اتفاق شادالو کننده داره آدم دور و برش...

علی آقا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام آقای دکتر
من که از همون اول گفته بودم تو یه دکترای بالقوه هستی مثل اینکه بالفعل شدی :-)
خوش میگذره؟ شما ما رو فراموش میکنین ولی ما شما رو فراموش نکردیم ها ا ا .میبیم که بازم رفتی تو کار تحصیلات تکمیلی. امیدوارم موفق باشی ولی به نظر من مثل امیر چ و امیر ق دنبال پول در آوردن باشی فکر کنم زندگی زیباتر میشه :-)
سلام من رو به بچه هابرسون

امام دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام
با اینکه حدود سه ماه و نیم هست که از این واقعه گذشته اما تبریک میگم (قضیه ی ماهی رو هر وقت از آب بگیری میمیرست دیگه). میبینم که یکی دیگه از غولهای مرحله ها رو کشتی و رفتی مرحله بعد. ایشاا... دکترا رو هم به زودی استاد میکنی ... سی یو !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد