دارم سرباز میشم..

خیلی خوشحالم کردی که هنوز یاد من هستی از اونجا بهم زنگ می زنی...

 

اینم استاد تار ایران(مرسی عباس):

نظرات 3 + ارسال نظر
بازاریاب شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام ، مهدی جان خیلی دلم گرفته ، حرفات بوی رفتن میدن ، یه رفتن از جنس گذاشتن و گذشتن ، از طرفی می دونم که هر کاری یه باید محتومی پشتشه و باید محتوم نوشتنت لابلای وبلاگهایی که با بزرگتر شدنمون به دست فراموشی سپرده می شن رفتنه و دیگه اینجا ننوشتن ، پس حرفی برای گفتن ندارم . والسلام .
یه اعتراف : وقتی یه پست جدید از تو یا هر آدم رهای دیگه ای می دیدم غربت خودم یادم می رفت ، جدیدا بشدن احساس غربت می کنم ، به شدت .
دست و قلم پاکت رو می بوسم .

[ بدون نام ] دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ب.ظ

به نظر میومد تو کلهرو دوست داری. لابدم که خبرش تا حالا بهت رسیده. ولی حالی از لطف نیست اینو ببینی:
http://keyhankalhor.persianblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد