خیلی خوب اتفاقات معمولی همون هایی بود که فرناز گفت(رجوع به نظرات پست قبلی).
اما مهمترین اتفاق دیروز افتاد. با ارزشترین هدیه فرهنگیمو گرفتم. کتاب گرانسنگ و فصیح به همراه یک دنیا واژه جدید. کتاب دن آرام. بازم من باید در اینجا اسم یک نفر رو ببرم:
 عطا
عطا سیفی
محمد عطا سیفی
 سید محمد عطا سیفی
آقا من الان چی باید بگم .داشتم از خوشحالی می ترکیدم !!!

بعدشم من کجا غر زدم داشتم حقیقت رو می گفتم آبجی!!
نظرات 4 + ارسال نظر
مازیار شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:07 ب.ظ http://toonell.blogsky.com

من اون پست چهار شنبه 13 آبان 138۳ ات رو خیلی باهاش حال کردم.فکر کنم به درد منم بخوره اون شعر!به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم!

پردیس شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:32 ب.ظ http://version.blogsky.com

سلام...
چه خوبه که یه چیزی اینقدر می تونه خوشحالت کنه....
ولی اگه کتاب خوبیه منم بخونم؟؟؟

حدس بزن ( می خوام صد سال سیاه حدس زنی چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام آقا مهدی گل‌ گلاب:
بابا با احساس ، بابا تحویل بگیر منطقه ، بابا آخرش .....
ما رو بگو با کلی ذوق و شوق و احساسات پاک و ووو واسه جنابعالی ارسال نظر کردیم ، آخه مرد حسابی حداقل واسه دل ما یه حدس می زدی (رجوع به پست های قبلی ) ما رو بگو احساسات نوستالژیکمون عود کرده بود و با کلی خود خوشمزه دیدن و مارموزبازی واسه آقا تحت نام« حدس بزن »ارسال فضل در وکردیم. واقعا که ......ارادتمند « یه بابایی »تا بعد یا حق.

خوب عطا نیستی چون اصلا چیز نمی نویسه!
اگه از دوستای قدیمی یا احسان هستی یا سبحان که تحویل گرفتی .از نوع حسنی راد.
اگه از دانشگاهی ؟؟؟؟ فکر نمی کنم کسی باشه چون کسی تحویلم نمیگرفت :))

حدس زدی رفت پی کارش ( درست یا غلطش بم پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام مهدی جان ؛
امیدوارم شارژ شارژ شارژ باشی( زبون و ادب فارسی رو یه جا فرستادم به ملکوت!) نمی دونم چرا ؟ ولی با وجود اینکه خیلی حالم گرفته بود وقتی متنت رو خوندم خیلی حالی به حالی شدم ، در واقع این یه اعترافه یه اعتراف که سایه های لرزونی از اشباح پیرمغزی رو یدک می کشه یه اعتراف که می خواد بگه : مهدی تو این لحظه ها خیلی دوست دارم «تو را دوست دارم اگر دوست دارم ...»...........بگذریم که باید گذاشت و گذشت بگذریم تا دلتنگیام از پشت حجم سنگین این حروف مزخرف سربی بیرون نزدن بگذریم تا این سررفتگی مزمن خاطرتون رو آزرده نکرده بگذریم تا .........ممنون ممنون ممنون
ارادتمند . یه بابایی که خیلی فقیره واسه بخشیدن.تا بعد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد