مرگ بر بچه پولدار خوشتیپ

من از محمدرضا گلزار متنفرم!

خوب قبل از اینکه اینجا شروع به نوشتن کنم یک خورده با پویا دوست نگین کل‌کل کردیم.برا اینکه صداقتمو نشون بدم حرفامو می زنم هرچند ممکنه برام دست بگیره و علیه من استفاده کنه!!
دیشب رفتیم مهمونی خداحافظی دوستم عطا.داره میره سربازی بیچاره!!
اما مهم این نبود یعنی بود اما مهمتر اون عکسایی بود که آورد.
من همیشه فکر میکردم بدبخترین آدما دخترای زشتن دیشب فهمیدم پسر زشتم بده ها.
آقا یک عکس آورد از ما بقدری ... افتاده بودم که نگو.بعد به این نتیجه رسیدم که بابا تقصیر عکس نیست اصولا همین جوریم.

                  مرگ بر گلزار

امضا:یک پسر زشت

نظرات 14 + ارسال نظر
میلاد قیصری چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:03 ب.ظ http://wvw.blogsky.com

سلام خوبی از وبلاگت خیلی خوشم اومد منم اینقدر از محمد رضا گلزار بدم میاد به وبلاگ سر بزن.
تبادل لینک چطوره.
تا بعد

آیدین پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:44 ب.ظ http://idin.net/

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بود حرفت!
مرگ بر او
بابا تو اتفاقا ُ خیلی خوشگلی. موهات رو بلند کنی بهتره.

آخه گیتارم بلد نیست این ممرضا گلزار.
راستی اسم من دیگه خشم نیست. همون آیدین راحت تره.

راستی من غیبت صغرام تموم شد.

سرمه پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ب.ظ http://avayeatash.blogsky.com

دلت می خواد بگم صورت مهم نیست و سیرت مهمه که باید زیبا باشه؟؟!! نمی گم P:
ما دو تا هم با هم به دنیا نیومدیم ...تریپ بوده D:

عباس شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ق.ظ

نفله. اولا دست بالا دست بسیار است.دوما ما همین تریپتم قبول داریم.سوما تا تو باشی بقیه رو مسخره نکنی.چهارما من که مدتها پیش بهت گفتم قیافت ضایع است.پنجما یه زنگی هم به ما بزنی بد نیست.ششما مرگ بر محمد رضا گلزار.هفتما درود بر رضا میر شجاعی :) .نهایتا زنده باد من و تو.

Mohammad شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:37 ب.ظ http://oddamongbrains.blogsky.com

حالا باید یک پولی به من بدی اون تصاویر رو پخش نکنم

فرناز یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:29 ب.ظ

چقده شما پسرا حسودین آخه!!!! پسر به این خوشگلی... خداییش اصلاً دلت میاد بگی مرگ بر...؟؟؟ بی رحم... چشماشو ببین... حالا بگذریم که دوستش ندارم ولی خوب خوشگله دیگه... خیلی جیگره... حالا توام بهت بر نخوره... توام خوشگلی... ولی موهاتو بلند نکنی ها!!!

لوییس دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ب.ظ http://bunuel.persianblog.com

سلام ...منونم که سر زدی موافق باشی...در ضمن منم از این مردک خوشم نمی آید...

ناز خانوم سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:15 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

از امضات معلوم شد چرا ازش متنفری!!!:))))))

پویه سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:55 ق.ظ http://pouyehm.persianblog.com

سلام دیر بهت سر زدم ببخشید عزیز مطلبت بامزه بود به خدا موفق باشی پیش من هم بیا خوشحال میشم

سرمه سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:56 ب.ظ

ای بابا مهدی جان آخه پول مانادا به تو نمی رسه که...پس بذار برسه حداقل به ایرانیا....بعدش هم من هم از گلزار بدم میاد...اون روز می خواستم بگم اما نگفتم!! امیر رو هم نگران نباش ما براش همیشه حساب می کنیم ولی خوب دلمون براش تنگ می شه....دست از سر این پویا هم بردار بابا...برو با یه همسن خودت در بیفت که حوصله ات هم سر نره! (;

سارا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ق.ظ

salam man ye gharibe hastam etefaghi omadam inja vali bahale manm az golzar motenaferam dar emn in ye hese hasodiyeke beyne pesaras man khodam dokhtaram vali azash badam miyad

[ بدون نام ] یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ق.ظ

مرگ بر عمه ات پسر بی شعور

پدرام جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ

حرف من حسودی به گلزار و امثالهم نیست اما اگر خوب به مسآله نگاه کنیم می بینیم که گلزار یک قیافه معمولی رو به بالا دارد یکی اینکه چهره مردانه ای ندارد و دوم اینکه موهای او کاملاْ در این انتخاب فریبند است مو تغییر حالت زیادی را در قیافه برخی افراد ایجاد می کند همانطور که ریش همین حالت را دارد پس اگر گلزار موهایش را کوتاه کند یا شما در قضاوت ها موهای او را کوتاه در نظر بگیرید آنوقت هست که قضیه فرق می کند خوش سیمایی به موی بلند /بینی عمل کرده/ عینک آفتابی/ریش بلند/ نیست اگر به محیط پیرامون خود نگاه کنید می بینید که مردم یا تیپ های جوان یا مو بلند می کنند یا ریش های غیر عادی می گذارند و به خیال خودشان خوش تیپ شدند ولی باید به آگاهی دوستان برسانم که با این کارها خوش تیپ نخواهید شد بلکه خوش سیمایی ذاتی است نه اکتسابی.

الهام چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

ببین شما پسرا کلا نمیتونید خوشگلتر از خودتون رو ببینید آخه یه چیزی میگفتی بگنجه گلزار چه اشکالی داره که شما میگید زشته خدایی تو بازیگرایه پسر ایرانی تکه

نگفتم زشته.گفتم بازیش بده.الان که نظرم اینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد