یک شروع تازه

خوب از امروز منم تصمیم گرفتن بنویسم...
قانون اول:هر چی می‌نویسم یدفعه به ذهنم خطور کرده
قانون دوم:مگر انکه تحشیه ای اضافه کنم
قانون سوم:قانونی وجود ندارد

خوب امروز دوست دارم دعوتتون کنم به یک میهمانی:
جمعه ۱۴ آذر مجتمع محک به صرف غذا البته با پول

خوب امروز فقط آغازی برای یک موجود جدید بود...همین وبس...

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:41 ق.ظ http://oddamongbrains.blogsky.com

هه هه!
ون اولین کسی هستم که اینجا کامنت میذارم! تا آخر عمر یادت میمونه!‌
حالا آقا مهدی شما یک چند تا پست بذار اینجا تبلیغ رو چشمم!
راستی حال شاگردهات چطوره؟

فرناز سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:17 ب.ظ

منم دومین نفرم!!! مبارکه!!! ببینیم تا آخرش می تونی بی قانون و حرفای دلتو بنویسی... ان شاءالله!!!

خیلی خیلی از شما متشکرم!!!
اما فرناز نوشتن حرف دل بدون قانون نیاز به این داره که آدم جرات این کارو بدست بیاره....

مستی در میکده چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:34 ق.ظ http://xerxes.persianblog.com

سلام ! تولد وبلاگت مبارک ! بنویس ببنیم چه می‌کنی ... خب خیلی خوشحال شدم که به وبلاگ من لینک دادی ! امیدوارم این لینک دادنت باعث نشه مشتری‌هات کم شن ... تا بعد که ییام و کامنت بذارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد