از جالبی های اینجایی که من هستم اینه که اول آدم ها رو استخدام(یا دعوت به همکاری یا جذب نیرو) می کنند بعد تازه می شینن براشون کار تعریف می کنند و از اونجایی که بودجه برای اون کارای تعریف شده وجود نداره پس کاری هم انجام نمیشه.جالبه همه هم فکر می کنند سرشون شلوغه.

۸۰ درصد آدمهای اینجا کارمندند یعنی یه سری آدم جمع شده اند و بهشون پول می دهند که کارای مربوط به جمع شدنشون رو انجام بدند.مثلا این آدم ها نیاز به غذا دارند پس اداره تدارکات تولید می شود و همین اداره تدارکات باید پول بگیرد پس اداره مالی تولید می شود و این اداره مالی نیاز به غذا دارد پس وجود اداره تدارکات لازم و ثابت می شود .همچنین اداره مالی به همین نحو ثابت می شود.

خوب این وسط ما هم که اصولا کارمون با چیزی که فکر می کنیم توی فوق خوندیم هیچ ربطی نداره(من بیشتر کار الکترونیک و طراحی انجام میدم).تازه بازم کاری که اینجا تعریف کردند(ساخت سیکلوترون بچه baby cyclotron) دیگه هیچ ربطی بهم نداره.ما هم اولا یه کم الکترونیک خوندیم. بعد به مخمون زد سیکلوترون خوندیم و المان محدود و طراحی .بعد دیدیم بابا مگه دیونه ام هنوز بهم اتاق ندادن بخونم چی کار.خود استاده هم پا در هواست. یه چی گفته.پس دوباره زدم تو الکترونیک.

AVR رو خوب خوندم.اما حیف که اینجا فقط باید بخونی.هیچ کار نمیشه کرد.علاف تا ۴ بعد از ظهر.ما هم زدیم به اینترنت.پروژه زنگ مدرسه بردش حاضره وقت نمیشه کار کنم.فکر کن تا ۴ اینجام بعد ۵ دیگه شرکتم تا ۹ شب.برسم خونه ۹.۵.یه شام درست کنم و حمومی لباس شستنی میشه ۱۲. بگیرم بخوابم.

حالا هم که رییس جمهور محترم گفته سرویس و نهار تعطیل بعد عید.من نمی دونم این عدالت پس چی شد.از کارمندای مستکبر!!! می خواد بگیره حتما!!!!دوزار حالیم که دولت بهشون می داد گرفت.من نمی دونم اگه صرفه جویی هم بشه این صرفه جویی می خواد به کی برسه از کارمند دولت بدبخت تر هست.اون پول نفت سر سفره ملت این بود!!!۸.۵ درصد اضافه حقوق سال دیگه.کمتر از برنامه ۵ ساله.با تورم ۱۳.۵ درصد.(تازه فکر کنم رشد تورمه)

به این میگن زندگی سگی.زندگی گاوی.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ق.ظ

با سلام ،
دلم واست تنگ شده ، دلم از اون لحظه ای می سوزه که می بینیم همو اما هیچ حرف مشترکی نداریم که بزنیم ، دست کم به مشترکی عطا و دیگر دوستان دور یا نزدیک .
امیدوارم به همون میزان که خوش قلبی ، خوش بخت باشی .

فرشاد شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ

اس ام اس میزنم جواب بده بی ادب....دوشنبه بلند شو بیا دفاع

هیچی بهم نرسیده!!!دست پیشو میگیری ;)

[ بدون نام ] دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ب.ظ

با درود خدمت شما و خانواده عزیزتون ، نوروز و سال جدید رو شادباش میگم و آرزومند تندرستی و شادکامی شما در سال جدید هستم .

امیر سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ http://nabatica.persianblog.com/

برادر مهدی عزیز سال نوت مبارک... ایشالا که سال خوب و خوشی داشته باشی...

همشهری کاوه پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ق.ظ

تو یعنی مزه نفتو از غذای سر سفره ت حس نکردی تو این دو سال؟

مهم نیست یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ

مردیم بس که آمدیم اینجا و هیچ کس نبود عید را بهمان تبریک بگوید. نمیخواهی عیدانه بگذرای اینجا ؟!
مردم بس که خواندم جالبی های اینجایی که شما هستید را. احوال زنگ را. و آن استاده که هنوز پا در هوا ست !
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد