چهارشنبه خوب- چهارشنبه وبلاگ نویسی


قبل از هر چیزی باید به دوست عزیزم محمد به خاطر فوت مادرش تسلیت بگم.

 بعد از همه دوستانی که از من تعریف کردن و به من روحیه دادن و مانع از این شدن که depress بشم و خودکشی کنم تشکر میکنم.ممد اگه میخوای اون عکس رو منتشر کن. میبینی ملت چقدر تحویلم میگیرن.

خوب حالا که به چند هفته اخیر نگاه میکنم می بینم که همیشه چهارشنبه ها دارم به روز می کنم.پس زنده باد چهارشبه ها.

 بالاخره ما هم دچار دردسر درسها شدیم. سه چهار تا پروژه باید تحویل بدم. لامصب(لا مذهب) از تو اینترنتم هیچ چیزه درست و حسابی در نمیاد. وقتی که می شینم پشت اینترنت دیگه مگه میشه کار علمی کرد.همش مسخره بازی ...

حالا تازه ها:                                                                 

1- یک فیلم دیدم از ویسکونتی به اسم "روکو و برادرانش" (Rocco e i suoi fratelli ) با بازی آلن دلون.خداییش این مرد و با این گلزار مقایسه کنید.(می دونم قیاس مع الفارقه) اونوقت فرناز1 میگه شما پسرا حسودین .بابا این آلن دلون هم آخر خوش تیپی و خوشگلی است ولی هیچ پسری از این مرد بدش نمیاد. آلن دلون مرده. مثل مرد قبل از بازیگریش کار میکرد.بازیشم خوبه تازه. فیلم بنظر من عالیه.یک خانواده که نموداری از جامعه است و روابط افراد خانواده و تعاملشون با جامعه.                                                       


فکرشو بکن بعد این فیلم "زنگها برای که به صدا در می آید" رو دیدم.عجب فیلم مزخرفی بود. ممد راست میگفت.اینگرید برگمن که آخر مسخره بود.آبرو هرچی دختر است رو برده بود.دختر جان یکم سنگین باش.

2-دیگه اینکه داره تو پاچم میره .استاد احمقی که سمینار دارم گیر داد که یکسری بچه های لیسانس هم رو موضوع تو دارن کار میکنن بیا راهنماشون باش.ازشون سوال کردم فهمیدم که اونا چقدر احمق بودن اومدن با این یارو پروژه غیره درسی برداشتن که تحقیق کنن. ما مجبور بودیم شما چرا؟

3-دیگه اینکه فهمیدم ژاله چقدر دختر خوبیه.یک خورده آب زیره کاه است ولی تقصیر خودش نیست از بس خوبه همه سریع باهاش رابطه برقرار میکنن.یعنی سعی میکنه خودش رو جلو کسی بده نکنه.حتی اگه از طرف بدش بیاد باهاش رابطشو حفظ میکنه-تحلیل منه- تو کنفرانس شیراز چه کرده بود.یکم تعریف کرد.فکر کنم مخ تموم استادا رو زده.میگونی رو بگو که ژاله بردتش تموم شیرازو نشون داده.

می دونم حال ندارین اینو بخونین ولی برای ثبت توی تاریخ مینویسم:

آخرین شعرم سر کلاس دستگاهای پرتوپزشکی:

حضورت

        هیجان محض است.

حتی انعکاس صدایت

        در خلاء وجودم ,تکرار نفسهایم را به یاد می آورد.

بودنت را

        هیچ و هیچ توانستنم نیست که به انگار نیارم.

تنها تو آغازی برای من.

چرا که من بودن من

        با رهایی آغاز می شود.

حضورت همه رهایی است.

 

توضیح :فرناز تعجب کردی چطور لینک بهت دادم .می دونم لجت در میاد گیر دادم به آدرس وبلاگت 

              

نظرات 11 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:58 ق.ظ http://azadun.blogsky.com

سلام
مطلب جالبی بود. موفق باشی.

http://azadun.blogsky.com

مهدی چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.boo-ye-gandoum.blogspot.com

سلام خسته نباشی من نرم افزار کامپیوتر میخونم آموزش خوبیه سعی کن تو این رنج آموزش ها بیشتر داشته باشی به من هم یه سری بزن فعلا بای

روزبه چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:01 ب.ظ http://goftarenik.persianblog.com

مطمئن باش اگر آلو دلون هم ایرانی بود می گفتن زشته و بده و پیف پیف می کردن برلش ... و در فرانسه هم داره استاد اسدی هایی رو که بگن آلن زشته اومد...روزبه

Mohammad چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:40 ب.ظ http://oddamongbrains.blogsky.com

ببینم تو بجز دختر و دانشگاه ار چیزه دیگه نمی خوای صحبت کنی.
این لینکت هم که کار نمیکنه.

مرتیکه مگه کوری!!دو ساعت در مورد فیلم به این مشتی حرف زدم.دفعه قبلشم در مورد زندگیم قبلیشم در مورد ادبیات روسیه.دلت میسوزه اون دانشکده فنی دختر خوب نداره !!!

سرمه پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:18 ق.ظ http://avayeatash.blogsky.com

اولآ که تا وارد وبلاگت شدم دیدم خیلی نورانی شده بعد دیدم نور از اسم من میاد D: (مرسی)
حالا یه دختر زرنگ پیدا شده تو چرا حسودیت شده؟؟
شعرت که حرف نداشت
آلن دلون رو هم دوست ندارم شرمنده
دیگه اینکه خوب من ندیدمت که نظر بدم!!
قربولت

فرناز جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:45 ب.ظ

۱- لینک چیه لینک چی چیه؟؟؟
۲- هنوزم می گم!!! چون ایرانیه می گین زشته!!!! حسودین... آقا جون اگه بگی خوشت نمیاد چیزی ندارم بگم اما خداییش آخه دیگه کور که نیستی...
۳- اصولاً اگه لینک وبلاگ من رو پیدا هم کردی (که کار زیاد سختی نیست...) اگر بخوای لینک بدی هیچ لذت نمی برم... هرطور راحتی بازم...
۴- خوش بگذره...

ناشناس شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:16 ب.ظ

پسر خوب:
۱- درسته که به غیر از دختر از چیزای دیگه ای هم می نویسی اما تابلو که چه علاقه ای به نوشتن درباره دخترا داری.
۲-دانشکده فنی پر دختر باحاله تو چشماتو وا نکردی.
۳- به غیر از دخترا چیزای دیگه ای هم که می نویسی فقط فهم خودتو از اون اتفاق یا از اون فیلم می گی که خیلی کوتاه و سطحی و بدون مطالعه جانبیه که نظر خواننده را به هیچ وجه جلب نمیکند اینایی هم که نظر میدن حتما آشنا هستند.
۴-جای گفتگوی دو نفره چت است نه وبلاگ.
۵-ببخشید اینقد ضایعت کردم.
۶-من محمد نیستم.

مرسی از نظراتت.مطمئنا توی وبلاگ خودت اینارو رعایت میکنی.به هر حال من اینم .با این نظرات و حرفها.اگه یک لینک به وبلاگت می دادی که از نحوه نوشتن تو لذت می بردیم خوب بود.مطمئنا همینه که وبلاگ برای چت نیست پس همین طور که گفتی حداقل یکسری از دوستام اینجا رو میخونن وشاید به دوستاشون هم بگن که اینجا رو بخونن پس چت نیست.معلومه محمد نیستی .چون محمد چرت وپرت زیاد می گه ولی حداقل یک آدرس از خودش میزاره ملت نظر خودشو بدونن.حالا جدی محمد نیستی ؟بازم مرسی!

فرناز شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ب.ظ

همینه می گم وبلاگ باید شخصی بمونه دیگه...
آقای ناشناس!!! هر کسی اختیار اینو داره که هر چیزی دلش می خواد بنویسه... هر چیزی... و اختیار خوندن و نخوندنش با شماست...
مهدی! تو بازم هر چی می خوای بنویس... اینجا دیگه جاییه که باید روراست بود...

سرمه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:49 ق.ظ

خداییش انگار تو دعوارُبا داری با خودت...محل حرف چرت نذار...می دونم نمی ذاری....می خواستم بگم که خیر ما اینجا سریال های لاریجانی رو نمی بینیم سریال های امریکایی می بینیم...اصلآ ما ماهواره نداریم.....اوووه راستی فقط هم همین یه استاد رو دوست دارم من از کل دانشگاه...واسه همین ایشالا تابستون اون ور آبیم!

محمد یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام؛ تو این مدت نتونستم به بلاگ دوستام سر بزنم؛ حتی نتونستم چیزی رو که دوست دارم دربارش حرف بزنم و توی بلاگ خودم بنویسم.
اما وقتی اومدم اینجا؛ فهمیدم که خیلی دیر اومدم.
از همدردیت ممنون.
بم

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:59 ب.ظ

باسلام من دانشجوی مهندسی هسته ای گرایش پرتو پزشکی هستم وچیزی که باعث شد به وبلاگ شما سر بزنم جستجوی پرتو پزشکی درگوگل بود ولی خوب می تونم بگم جالب بود







برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد