و اینک مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن:

خوب به خیر و خوشی کارگاه ما تموم شد ...یک کارگاه در مورد دستگاههای پرتوپزشکی بود ...فکر کنم بعد دوسال همینهایی که در عرض یک هفته گفتن رو دوباره بگن...اصلاً این مدت وقت نداشتم چیزی بنویسم اما به وبلاگ بچه ها سر می زدم....

موضوع مهمی که می خوام امروز بنویسم در مورد عراق وآیت‌ا...سیستانی است.-به قول جمهوری اسلامی علی سیستانی!!!!-
در واقع می خوام در مورد انتخابات سراسری در عراق صحبت کنم.همین‌طور که می دانید یا نمی دانید -منم از یک مصاحبه با ایشون فهمیدم در اینجا- این آقا اعتقادی به برگزاری نماز جمعه در زمان غیبت امام ندارد. در واقع مهمترین نکته که من تمام تحلیلهامو رو اون گذاشتم همینه..اگه غلطه بگین به من که کل صحبتهام اشتباه در می‌اد.

در واقع عدم اعتقاد به برگزاری نمازجمعه خود به معنی عدم اشتیاق به تشکیل حکومتی اسلامی است.منظور من از حکومت اسلامی نه حکومتی که احکام اسلامی در آن اجرا می شود که حکومتی است که برای خود این حق را قائل می باشد که از طرف خدا حکومتی تشکیل دهد.بنابراین این آیتا.. از نظر شرعی خود را محق به تشکیل حکومت نمی‌داند.
البته اگر پس فردا رئیس جمهوری یا رئیس مجلسی چیزی شد نگید که من گفتم حکومت تشکیل نمیده .بلکه من گفتم از طرف خدا تشکیل نمیده.در واقع او هم مانند همه افراد عراقی حق دارد در یک انتخابات آزاد کاندید شود وحتی انتخاب گردد.همچنان که یکفرد غیر روحانی میتواند.

البته از آنجایی که ما ایرانیها همیشه در کار افراط وتفریطیم هیچ کداممان به یک آخوند(روحانی یا آیت ا..یا هرکسی که عمامه بر سر دارد) اعتماد نداریم وحتی معتقدیم اینها را انگلیس سر کار آورده(از اون حرفهای قدیمی که سیاستمداران خیلی قدیمی وبه تبع انها مردم عامی زیاد میگند)

به هر حال من با حرف آقای سیستانی موافق هستم هر چند برگزاری انتخابات زودهنگام را به نفع مردم عراق نمی دانم(من چی کاره بیدم!!!).چون همانطور که آمریکاییها می گویند هنوز هیچ آمار رسمی در مورد تعداد نفوس در عراق وجود ندارد و حتی برخی شناسنامه هم ندارند.

فی الحال در ایران یک انتخابات برگزار شد که هیچ نظری در مورد آن ندارم زیرا در آن شرکت نکردم و در ضمن هیچ شفافیتی در آن ندیدم!!!
 
راستی !!چند وقت طبع شعرم گل کرده اما فعلاً حال ندارم بنویسم مگر آنکه درخواست مکرر دوستان باعث بشه

نظرات 8 + ارسال نظر
کاوه شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:49 ب.ظ http://citizenkaveh.blogspot.com

من هم مردم عامیم. چون مطمئنم این آخوندا علاقه شدیدی به انگلیس دارن. شباهت روباه و آخوند و انگلیس زیاده/نه؟ ( از این چشمکهای مسنجر )

Mohammad شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:10 ب.ظ http://oddamongbrains.blogsky.com

برو پاسخ به کامنتت رو بخون. این تهمتها چیه میزنی

طناز یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:35 ب.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

خوب چرا شعر نمیگی؟؟

لیلا دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:37 ب.ظ http://eeeeeeeeeeeeeeeh.persianblog.com

خوب شد که انتخابات عراق لا اقل شفاف بود ....

فرناز سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:10 ق.ظ

چرا انقده نیستی؟

آیدین سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:05 ب.ظ http://idin.net

ما هم در ایران کسی را داشتیم که ادعای «بی ادعایی حکومت» داشت ولی چنان بر تخت سلطنت (‌که فقط نام سلطنت نداشت) چنگ زد که روی سلطنت طلبان جهان را سفید کرد و روی مخالفان هم سفید شد از ترس.

کاوه یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:40 ق.ظ http://citizenkaveh.blogspot.com

انتخابات که آمار نمیواد .... توی همه جای دنیا از جمله خود آمریکا خر تو خره . تو عراق هم خر تو خر (یا یه چیز دیگه تو یه چیز دیگه) باشه که عیبی به وجود نمیاد

فرناز دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:39 ب.ظ

بازم نیستی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد