خدا میداند آقای...؟

دارم به این فیلم فکر می‌کنم .اسمشو دقیق نمی‌دونم اما یادمه توی مسابقه هفته اون قدیما یه تیکشو نشون می‌داد . یه خانمی نقش راهبه رو داشت و فکر کنم همفری بوگارد(آقای‌الیسون ؟) نجاتش میداد وبا هم اشتباهاْ می‌رفتن توی یک جزیره متروک..من که اسمش دقیقاْ یادم نیست.

خوب همین الان تمام موضوعاتی که می‌خواستم بگم فراموش کردم ...بزا فکر کنم آهان:

امروز صبح بعد از یک ماه که solirate بازی میکردم و باز نمی‌شد بالاخره موفق شدم در دور اول بازش کنم....تا امروز به یک نیت خاص بازی می‌کردم ولی امروز نیتم رو عوض کردم .نمی دونم چه حکمتیه اما خیلی عجیب بود....

بالاخره بخت شبهای روشن باز شد . دیشب با ژاله و محمد و علی یک برنامه ریختیم تا امروز ۶.۵ بریم سینما...فکر کنم سینما خراب بشه!!!

این برنامه واکسیناسون هم خیلی خوبه ..جمعه نیم ساعت کلاسم رو تعطیل کردم با شاگردام رفتم واکسن زدم...اگه کسی اینا رو میخونه پیشنهاد میدم بره....بالاخره یه شخصیت برامون قائل شدن

 دیشبم نتونستم کیف انگلیسی رو ببینم..بچه‌ها داشتن اخبار شبکه ۲ رو میدیدن...راستی صدام هم دستگیر شد من که باورم نمیشه خودش باشه..euronews نوشت که آمریکایی ها ادعا میکنند که صدام رو گرفتن.....
میخوام فیلنامه‌ام رو شروع کنم:
داستان یک زن و مرد تحصیل کرده که از هم طلاق میگرند اما تصمیم می گیرند به دلایلی هنوز با هم و زیر یک سقف زندگی کنن...در این حالت بحث هایی در مورد دیدگاه های این دو در مورد زندگی صورت می‌گیره و در این میان به درک جدیدی از زندگی وجایگاه خودشون در او دست پیدا می‌کنن

چطوره!!! بفروش هست!!

امروز یاد فرهنگ مهرپرور افتادم .یک مجری چاق وخنده‌دار.خدا بیامرزدش همیشه با منوچهر آذری بود

عاشقانه:بر آنچه دلخواه من است حمله نمی‌برم
                        خود را به تمامی بر آن می افکنم 
  (احمد شاملو.ترجمه اشعارمارگارت بیکل)
             
نظرات 6 + ارسال نظر
نگ دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:17 ب.ظ

محمد دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:29 ب.ظ http://oddamongbrains.blogsky.com

nothing
rasti link dadam didi

خورشید سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:05 ق.ظ http://rahekamalun.blogsky.com

سلام...
سینما چطور بود؟
شاد و موفق باشی

ناز خانوم چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:19 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

جالب به نظر می رسه

مستی در میکده چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:01 ب.ظ http://xerxes.persianblog.com

اه چه جالب من داشتم روی همچین موضوعی که تو می‌گفتی فکر می‌کردم اما نه به عنوان فیلم‌نامه ! به عنوان نمایش‌نامه ...

فرناز جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:45 ب.ظ

سینما خوب بود؟؟؟ چرا جواب نمی دی دوباره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد