سلام

خوب دومین روز نوشتنم رو تبریک میگم....
امروز مارو از خوابگاه انداختن بیرون میگن میخوان سمپاشی کنن اونم توی این هوای سرد وبارونی تهران
دیروز میخواستم برم فیلم
شبهای روشن اما حال نداشتم می خواستم با یکی از همکلاسیهام برم...بعضی ها که با ما سینما نمیان اگرم بیان خوششون نمیاد....اما بهر حال شاید امروز رفتم....

میبینی که اسم وبلاگم عوض شده نمیدونم اسمشو چی بذارم شاید عوضش کردم...تازه هنوز بلد نیستم از امکاناتش استفاده کنم مردم دوتا لینک گذاشتم ...عکس که عمراْ....

راستی تازگی کتاب دوبلینی ها رو تموم کردم کتاب خوبی اما ادم یاد کتابهای ماکسیم گورکی میافته البته بنظر من ماکسیم گورکی بهتر می‌نویسه یعنی شخصیت‌هاشو بهتر توصیف میکنه...شاید  اولسیس بهتر باشه میگن بهترین رمان قرنه نمی دونم ..فعلا که وقت خوندن و پول خریدن کتابشو ندارم....
خوب برای امروز بسه ..فعلاْ چیزی یادم نمیاد.....
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ق.ظ http://oddamongbrains.blogsky.com

آقا مهدی اگه میخوای وبلاگت خواننده زیاد داشته باشه توی ماههای اول باید هم زیاد بنویسی هم اینکه به وبلاگهای دیگه سر بزنی و کامنت بذاری.
من توی تابستون که زیاد وقت داشتم کلی مطلب نوشتم که کسی نخونده چون زیاد به بقیه وبلاگها سر نمیزدم الآن که خواننده زیاد شده وقت ندارم زیاد بنویسیم.
راستی اگه مردی متن انگلیسی اولیس رو بخون!

به نظر مرسوم نیست که نویسنده وبلگ به همه نظرات پاسخ بده اما اینبار فقط استثنا است:
ببین فرناز خانوم....اولا که از کجا معلوم منظور شما بودید...ثانیا که الهی اون دردت بخوره توسره یک آقایی...
ثالثا ممنون که وبلاگمو می خونید.......رابعا که اصلاْنم شبیه اون نیست ....تازه مگه نفس عمیق چه عیبی داشت....
خامساْ همین...

فرناز چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:01 ب.ظ

بینیم بابا!!! چی چی رو بعضیا بعضیا راه انداختی... من که دردمو گفتم! تازه!!! نکنه این شبهای روشن هم مثل اون یکی نفس عمیق باشه... ;)
امری باشه؟؟ اینجا شرکته مثلاً ها!!!

فرناز پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:02 ب.ظ

من این جواب رو الان دیدم!!! اه!!! پس به خیلیا می گی باهات سینما بیان!!! نه؟؟ ;)
حالا!!!! کدوم آقاهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد